Vrátenie tovaru, reklamácie

Dodali sme vám tovar, ktorý vám nevyhovuje alebo s ktorým nie ste úplne spokojní? Môžeme vás ubezpečiť, že sme s vašou objednávkou zaobchádzali s odbornou precíznosťou a starostlivosťou, ale chápeme, že niekedy veci jednoducho nesplnia vaše očakávania.

Naším hlavným záujmom je vaša spokojnosť a pozitívna skúsenosť s nákupom. Preto sme vždy pripravení riešiť vaše požiadavky
a urobiť všetko pre to, aby ste sa u nás cítili bezpečne a spokojne.

Nechajte nás pomôcť vám vyriešiť akúkoľvek situáciu, ktorá by mohla narušiť vašu spokojnosť s nákupom u nás.

Ako môžete vrátiť tovar alebo oznámiť reklamáciu?

Ako môžete vrátiť tovar alebo oznámiť reklamáciu?

Reklamácie a vrátenie tovaru vo VitaPlus+ sú jednoduché. Všetko, čo musíte urobiť je, aby vrátený tovar spĺňal určité podmienky.

  • Pri nákupe cez internet u nás máte možnosť tovar vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu.
  • Tovar, ktorý vraciate musí byť kompletný (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ho prevzali pri dodávke.
  • Tovar nesmie byť žiadnym spôsobom hoci nepatrne poškodený a ani nesmie niesť akékoľvek známky jeho používania (vrátane obalových materiálov a príslušenstva).
  • Túto službu nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru.
  • Dôležité je postupovať podľa našich obchodných podmienok.

Aké máte možnosti

  • Chcete nám zakúpený tovar vrátiť?
    V zmysle obchodných podmienok vám vyhovieme.
  • Bol vám dopravcom doručený poškodený tovar?
    Vymeníme vám ho za iný.
  • Dostali ste nekompletnú objednávku?
    Chýbajúci tovar vám pošleme na naše náklady.
  • Bol vám doručený iný tovar?
    Nesprávny tovar vám vymeníme.

Postup vrátenia tovaru

  1. Stiahnite si formulár na odstúpenie od zmluvy vo formáte Excel alebo PDF
  2. Vyplňte formulár - budeme radi, ak uvediete aj dôvod vrátenia, aby sme vedeli, čo máme ďalej zlepšiť
  3. Vyplnený formulár nám pošlite na našu emailovú adresu: vitaplus@vitaplus.sk
  4. Zabaľte kompletný vrátený tovar. Zásielka by mala byť zabalená tak, aby obal bol dostatočný na to, aby nedošlo k poškodeniu výrobku počas prepravy.
  5. Odošlite na našu adresu tradičným spôsobom, samozrejme bez dobierky 🙂 Zásielky s dobierkou nemôžeme akceptovať.

Pred akoukoľvek reklamáciou nás prosím najskôr kontaktujte, aby sme sa oboznámili so vzniknutou situáciou a navrhli vhodné riešenie.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Naše pracovné postupy sú nastavené tak, aby sme zvládli spracovať vašu požiadavku o vrátenie peňazí čo najskôr.
Najneskôr však do 14 pracovných dní od dňa, keď obdržíme vašu zásielku späť.

Postup vrátenia tovaru VitaPlus

Viac informácií

Pokúsili sme sa opísať najdôležitejšie veci pre vrátenie tovaru a reklamácie vo VitaPlus+.
Napriek tomu, ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa reklamácií, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať.
Samozrejme, k dispozícii sú vám aj kompletné obchodné podmienky, kde sa dozviete všetko do bodky.

%s ...
%s
%image %title %code %s